Deeltijds Tijdelijk


Organisatie
Kunst in Huis
Kunst in Huis, dat is een collectie van ruim 5.000 kunstwerken van 350 kunstenaars uit Vlaanderen en Brussel, te huur vanaf €12 per maand. De vzw brengt (startende) kunstliefhebbers in contact met hedendaagse kunst en biedt (startende) kunstenaars een duw in de rug. Kunst in Huis leent kunstwerken uit aan ruim 2.700 gezinnen en een honderdtal bedrijven, en verkoopt zo’n 250 à 300 kunstwerken per jaar.

De collectie is online te bekijken en te reserveren. Kunst in Huis heeft filialen in Gent, Antwerpen, Leuven en binnenkort ook Brussel. In een filiaal kan je kunstwerken bekijken, lenen, ruilen, en kopen. Wie kunst cadeau wil doen aan anderen, kan er terecht om een Kunstcheque te kopen. Kunst in Huis biedt ook een service op maat voor bedrijven, inclusief plaatsbezoek, artistiek advies en plaatsing.
Functie
Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van de collectie.

Je behoudt het overzicht over schadegevallen en herstellingen. Je bekijkt de schadegevallen met de technische dienst en je onderneemt administratieve acties naar opvolging intern en/of met externe herstellers en/of de verzekeringsmaatschappij (in overleg met de Manager Backoffice);
Je maakt een inventaris op van de collectie in samenwerking met diverse collega’s en je onderneemt administratieve acties op basis van de vaststellingen tijdens de inventaris (correctie van locaties, informatie, …);
Je verzamelt maandelijks statistieken in verband met het collectiebeheer;
Je zorgt voor de aanmaak en administratieve opvolging van contracten van nieuwe kunstenaars in collectie;
Je centraliseert en dispatcht allerhande vragen van onze kunstenaars aan de collega’s.
Profiel
- Je bent sterk in administratie;
- Je werkt snel en accuraat;
- Je kan je snel inwerken en werkt autonoom;
- Je hebt zin voor verantwoordelijkheid;
- Je hebt affiniteit met hedendaagse kunst;
- Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Aanbod
- Een leuke werkplek in een dynamisch team van 15 mensen. De standplaats voor deze functie is het hoofdkantoor in Brussel, op 10 minuutjes wandelen van station Brussel-Noord en Brussel-Centraal;
- Deeltijds vervangingscontract (50%);
- Verloning conform de barema’s van P.C. 329.01, rekening houdend met relevante anciënniteit;
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, 100% terugbetaling woon-werkverkeer met openbaar vervoer en fietsvergoeding;
- Het uurrooster bepalen we in onderling overleg;
- Oog voor een goede work-life balance.
Solliciteren
Contactpersoon: Delphine Vanelslande
Reageren voor: 14/02/2018

Voor vragen over deze functie kan je terecht bij Delphine Vanelslande via delphine.vanelslande@kunstinhuis.be of tel. 02 247 97 10. Stuur je cv en motivatiebrief ten laatste op 14/02/2018 naar info@kunstinhuis.be met vermelding “sollicitatie collectie-administrator”. Start van de functie: onmiddellijk.