Voltijds Vast


Organisatie
De Fietsambassade Gent
Op 1 juli 2017 startte ‘De Fietsambassade Gent’, een extern verzelfstandigd agentschap van de stad Gent. Deze organisatie is een fusie van het Fietsendepot van het IVA Mobiliteitsbedrijf, vzw studentENmobiliteit en de fietsactiviteiten van vzw Max Mobiel. De Fietsambassade Gent stimuleert en faciliteert het gebruik van de fiets als duurzaam vervoersmiddel in Gent via een herkenbare, kwaliteitsvolle, innovatieve en toegankelijke dienstverlening. Zo bevordert ze de overstap naar een betere en duurzame mobiliteit in Gent en bouwt ze Gent uit tot een toonaangevende fietsstad in Europa. Samen met alle belanghebbenden en met (maximale) inzet van sociale tewerkstelling.”

Om onze organisatie te versterken zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Met 70 medewerkers verspreid over 5 locaties en een mix van activiteiten vergt De Fietsambassade Gent een gedegen administratieve opvolging. Binnen het administratieve team sta je in eerste instantie in voor de opvolging van de personeelsadministratie, aangevuld met andere administratieve taken.
Functie
• Je staat in voor de personeelsadministratie van circa 70 medewerkers, deels regulier tewerkgesteld, deels binnen diverse circuits van de sociale tewerkstelling (oa Lokale Diensteneconomie).
• Je maakt deel uit van een team administratieve medewerkers en bent in staat daar flexibel taken in op te nemen.
• Je bent aanspreekbaar en staat in voor de dagdagelijkse opvolging van vragen van personeelsleden
• Je plant je werk zelfstandig, neemt initiatief voor verbetering en staat in rechtstreeks contact met het sociaal secretariaat.
Profiel
• Je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring in een breed administratieve functie, bij voorkeur personeelsadministratie.
• Je beschikt over een diploma als administratief bediende, secretariaatsmanagement of gelijkwaardig door ervaring.
• Een basiskennis personeelszaken en –wetgeving strekt tot aanbeveling.
• Je loopt warm voor personeelsadministratie en andere administratieve processen.
• Je bent punctueel, ordelijk en gestructureerd van aard.
• Je bent flexibel ingesteld en kunt vlot overschakelen van de ene taak naar de andere.
• Je kunt zowel zelfstandig als in team werken, je neemt initiatief en hebt een groot probleemoplossend vermogen.
• Je werkt resultaatgericht, nauwgezet en discreet.
• Je kunt vlot overweg met de computer en met programma’s zoals Outlook, Word en Excel.
• Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en je hebt een basiskennis Engels en Frans.
• Je bent erg klantgericht .
• Je hebt ervaring of affiniteit met sociale tewerkstelling.
Aanbod
• Contractuele voltijdse aanstelling met verloning op schaalniveau C met inachtneming relevante anciënniteit
• Maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering, 35 dagen verlof.
• Je werkt conform de uurregeling zoals vastgelegd in het arbeidsreglement (i.c. glijdende werktijdregeling).
Solliciteren
Contactpersoon: Angelo.Heyneman@stad.gent
Reageren voor: 02/02/2018

Voor meer informatie over deze vacature of bij vragen kan je terecht bij de algemeen coördinator Koen Van Overmeiren (koen.vanovermeiren@stad.gent). Datum van bekendmaking van de vacature: 21 december 2017 Uiterste datum om zich kandidaat te stellen: 01 februari 2018 Solliciteren graag per mail aan de personeelsdienst (Angelo.Heyneman@stad.gent).