Voltijds Vast


Organisatie
De Academies ( DKO AGSO)
De Academies zoeken een patrimonium verantwoordelijke

Ambitieus, toegankelijk en ontplooiingsgericht: het autonoom gemeentebedrijf Stedelijk Onderwijs Antwerpen biedt als één van de grootste inrichters voor onderwijs in Vlaanderen dagelijks meer dan vijftigduizend leerlingen en cursisten de kans om hun talent te ontwikkelen. Zo’n zesduizend leerkrachten, ondersteunende medewerkers en beleidsmedewerkers motiveren en inspireren hen daarbij. Door het brede aanbod en de vooruitstrevende aanpak zoekt Stedelijk Onderwijs Antwerpen voortdurend enthousiaste en gedreven medewerkers met diverse achtergrond om zijn ambities waar te maken.

De Academies van het Stedelijk Onderwijs bestaan uit zeven academies die zich bevinden in alle districten van Antwerpen. Er zijn twee scholengemeenschappen één voor beeldende kunsten en één voor muziek, woord en dans, die samen de divisie deeltijds kunstonderwijs vormen. Het kernsecretariaat van de Academies is op zoek naar een creatieve, teamgerichte, ondernemende, gepassioneerde en zelfkritische patrimonium verantwoordelijke.

Je opdracht
Als patrimonium verantwoordelijke sta je in voor de ondersteuning van directies bij het patrimonium, investeringen en het beleid rond bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne van de Academies. Je bouwt op een diplomatische manier bruggen tussen de verschillende betrokken partijen en beschikt over een echte hands on mentaliteit.
Functie
Op vlak van patrimonium:

Je begeleidt grote en kleinere infrastructuur werken van de Academies. Je bent daarbij een brugfiguur tussen de noden van de academies en de inrichtende macht, die de werken uitvoert.
Op vlak van investeringen:

Je staat in voor de uitvoering van grote investeringen op divisieniveau en biedt ondersteuning aan de academies en bewaakt mee dat investeringen correct verlopen volgens de vooropgestelde procedures.
Je geeft input en advies over nieuwe en bestaande aankoopcontracten met externe leveranciers
Op vlak van bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne:

Je bent het aanspreekpunt op vlak van bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne bij de Academies, je coördineert een leernetwerk hierover en ondersteunt de academies met het oog op een gunstige doorlichting op vlak van bewoonbaarheid, veiligheid en hygiëne.


Je denkt mee na over de visie en maakt beleidsvoorstellen op omtrent patrimonium, veiligheid en investeringen.



Je coördineert en voert diverse projecten uit rond patrimonium, inspirerende inrichting van lokalen, gebruik van buitenruimte, beschermkledij, gehoorbescherming, … die de vooropgestelde visie mee realiseren.



Je vertegenwoordigt en behartigt de belangen van de Academies in diverse overlegorganen.
Profiel
je handelt zelfstandig en proactief en bent sterk in plannen en organiseren
je bent praktisch ingesteld en werkt resultaatsgericht met het oog op maximale efficiëntie en effectiviteit
je bent een netwerker die vlot contacten legt in de organisatie
je bewaakt actief de kwaliteit en de voortgang van projecten
je kan je aandacht verdelen over verschillende opdrachten die tegelijkertijd lopen
je bent stressbestendig en voldoende creatief om op onderbouwde wijze oplossingen te bedenken en voorstellen te formuleren voor problemen
je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
je hebt een affiniteit met de Academies
werkervaring in een gelijkaardige job is een meerwaarde

Wie komt in aanmerking?
Extern:
Je bent in het bezit van een bachelordiploma


Intern:
Werk je op dit moment als niet-gesubsidieerde medewerker voor het autonoom gemeentebedrijf Stedelijk Onderwijs, dan moet je in het bezit zijn van een bachelordiploma of voldoen aan de bevorderingsvoorwaarden voor niveau B1.
Aanbod
Wat bieden wij?
Je wordt voltijds tewerkgesteld (38/38u) met een contract van onbepaalde duur in het statuut B1 (deskundige).
Je bruto startloon bedraagt minstens 2.412,48 euro per maand. Het loon staat vast, hierover is geen onderhandeling mogelijk. Relevante ervaring kan eventueel meegenomen worden mits goedkeuring door de inrichtende macht. Voor meer informatie kan je de online loonsimulator van de Stad Antwerpen raadplegen.
Je kan daarnaast genieten van maaltijdcheques van 7 euro (met een eigen bijdrage van 1,09 euro), een hospitalisatieverzekering en een tegemoetkoming in woon-werkverkeer (openbaar vervoer) of een fietsvergoeding.
Je werkt in een systeem van glijdende uren.
Startdatum: 1 februari 2018 of zo snel mogelijk.
Je plaats van tewerkstelling is het Service- en Coördinatiecentrum Stedelijk Onderwijs, Lange Gasthuisstraat 15, 2000 Antwerpen.

Solliciteren
Contactpersoon: Barbara Ferny
Reageren voor: 09/01/2018

Selectie De kandidaten die voldoen aan de selectievoorwaarden en die worden weerhouden op basis van hun cv en motivatie, worden uitgenodigd voor de schriftelijke proef op maandag 15 januari 2018. De gesprekken vinden normaal gezien plaats op donderdag 25 januari 2018. Hoe solliciteren? Solliciteer op deze vacature via www.stedelijkonderwijs.be/vacatures. Voeg zeker volgende documenten toe, anders wordt je kandidatuur niet weerhouden: je motivatiebrief je recent curriculum vitae een kopie van je hoogst behaalde diploma Afsluitdatum van deze vacature Solliciteren kan tot en met dinsdag 9 januari 2018 Contactpersoon voor meer info Meer informatie over deze vacature kan je verkrijgen bij Barbara Ferny, barbara.ferny@so.antwerpen.be, 03 338 32 09.