Met UiTPAS kan je elke activiteit die je organiseert extra in de verf zetten én toegankelijker maken. De vraag "Kan UiTPAS me hierbij helpen?" -de UiTPASreflex als het ware- kan vaak een antwoord bieden. 

De vermelding van het UiTPASlogo en van het kansentarief op een affiche of website kan bijvoorbeeld voorkomen dat mensen met een beperkt inkomen meteen wegkijken of -klikken. Laat de aankondiging van je activiteit ook eens nalezen door iemand die ze niet kent. Is je locatie bijv. bij iedereen gekend of zet je er een adres en telefoonnummer bij?

Misschien wil je meer of nieuwe bezoekers lokken op je activiteit? Met een extra voordeel kan je UiTPAShouders het laatste duwtje richting je activiteit geven of uitdagen om eens op een ander moment te komen. Zoals jij het graag wil. Informeer je (potentiële) bezoekers dus ook via je eigen promotiemateriaal. De UiTPASkanalen geven een extra duwtje in de rug.

UiTPAS kan ook een ideaal registratie-instrument zijn om je activiteit te evalueren. Bedenk vooraf hoe je bezoekers gaat informeren over hoe ze punten kunnen scoren. Misschien kan je andere bezoekers ook warm maken om er meteen eentje aan te schaffen op je activiteit? Dan zit je meteen extra goed om ze uit te nodigen voor een volgende activiteit.

Wil je alle tips voor een UiTPASreflex permanent bij de hand? Zet deze link dan bij je favorieten!

Artikels over UiTPAS