In de balie-applicatie kan je bij Statistieken & inzichten bekijken wat voor pashouders je bereikt. Vooral mannen of eerder vrouwen? Welke leeftijdscategorie? Van waar komen zij? Op welke events sparen zij vooral UiTpunten? Worden er überhaupt veel punten gespaard binnen mijn organisatie?

Dit onderdeel van de UiTPAS-software heeft eerst en vooral de verdienste dat het het harde werk voor UiTPAS zichtbaar maakt. Ten tweede verbindt het jouw organisatie ook aan de community van UiTPASgebruikers. Wie een UiTPAS heeft, geeft de toestemming om hem of haar te contacteren voor een betere vrijetijdsbeleving. Op die manier is het voor jou een ticket naar de buitenwereld van je organisatie.

Breek uit je eigen publiek

Het is de ambitie van UiTPAS om met slimme voordelen een nieuw publiek aan te boren. Je formuleert een aantrekkelijk voordeel en communiceert dit breed (via alle UiTPASkanalen) aan de UiTPAScommunity. Het kan ervoor zorgen dat je uit de cocon van je bestaande publiek breekt.

Je kan ook een specifiek segment van de UiTPASleden (aangepast aan je communicatiestrategie) aanspreken. UiTPAS wil zo 'onbekenden' motiveren om nieuwe bezoekers van je organisatie te worden. Dit zijn mensen die jij leert kennen, die jou leren kennen en die je nadien makkelijk kan bereiken.

UiTPAS heeft zicht op de participatie van pashouders bij alle deelnemende organisatoren, wat een veel omvangrijker en interessanter beeld oplevert. UiTPAScijfers zijn ook niet gebaseerd op aankoopgedrag (ticketinformatie), maar op daadwerkelijke participatie en zijn ook terug te voeren tot op de persoon. Mensen sparen immers persoonlijk punten, terwijl tickets vaak in groep worden aangekocht. Eén persoon die tickets koopt voor een vriendengroep levert je data op van die ene persoon maar niet van de vrienden die meegaan.

Meer informatie?

Contacteer partnermedewerker Karel De Rudder via karel.derudder@publiq.be.